Céges blog
Miért érdemes céges blogot indítanod?
A keresőoptimalizálást segíti
Ha szeretnéd a weblapodat jobb keresési pozíciókban látni, akkor az egyik legfontosabb szempont, hogy legyenek jó minőségű, kulcsszavakkal ellátott blogbejegyzéseid, vagy cikkeid. Sajnos, ha nincs elég szöveg a honlapodon, akkor egyszerűen nem lesz esélyed a keresőben jó helyre kerülnöd.
Közösségépítő hatása van
A blogbejegyzéseiden keresztül folyamatosan tudsz kommunikálni, a célközönségednek. A bejegyzéseidet megoszthatod a közösségi médiában is, ezáltal közösséget tudsz építeni a blogod köré.
Bizalomépítés bloggal
Ha egy témában rendszeresen publikálsz a célközönségedhez szóló szakmai anyagokat, és azt valóban hasznosnak találják, akkor az bizalomépítő hatással fog járni. Az érdeklődők azt mondják majd magukban, „igen, ő tényleg ért hozzá”. Érdemes lehet blogértesítő hírlevelet is működtetned, így a visszatérő olvasóid egy idő után fel fognak rá iratkozni.
Az írásaiddal az ügyfeleidet is fel tudod készíteni arra, hogy ha Veled fognak együttműködni, akkor a közös munka miként néz majd ki.
Tévhit, hogy valamiről nem lehet blogot, cikkeket írni
Amikor egy új ügyféllel szóba kerül a keresőoptimalizálás, és javaslom neki azt, amit most Neked (tehát, hogy indítson blogot, vagy cikk rovatot), akkor nagyon sokszor azt a választ kapom, hogy „erről nem lehet blogolni“.
Pedig, lényegében bármiről lehet cikkeket írni (van ügyfelem, aki márvány kövekről ír cikket), csak sokszor a témákat nehéz összeszedni. De némi kulcsszókutatásra fordított idő után biztosan rengeteg témaötleted lesz.