Céges honlapkészítés
Hol rontják el sokan?
Az évek során nagyon sok, a területén kimagasló tudással bíró szakemberrel dolgoztam együtt, akik alázattal álltak a munkához, és az ügyfeleik is szerettek együtt dolgozni.
De mindebből a legtöbbször nem sok tükröződött vissza a weboldalon.
A helyzet az, hogy hiába dolgozik valaki jó minőségben, és hiába van nagy szakmai tapasztalata, ha ez a kívülállók számára láthatatlan.
Egy érdeklődő gyorsan dönt: egy céges weboldalon nagyjából 10-15 másodpercet tölt el valaki, ha pedig úgy érzi, hogy az adott oldal nem hozzá szól, akkor kilép.
Ennyi időd van arra, hogy felkeltsd az érdeklődését, és a látogatód ne azt mondja unott arccal, hogy „ez is csak egy a sok közül, nincs itt semmi érdekes“.
Milyen egy jó céges honlap?
Általánosságban elmondható, hogy a céges weboldalakat úgy érdemes kialakítani, hogy megragadja az érdeklődők figyelmét, az elolvasott információk után pedig valamilyen interakció irányába javasolt terelni.
Egy jó céges weboldal:
- megkülönböztet a versenytársaktól
- profi grafikai megjelenése van
- bizalmat sugároz
- gyors
- keresőoptimalizált
- okostelefonra optimalizált
- könnyen kezelhető a navigációja
- hasznos, informatív
- és a látogatót cselekvésre ösztönzi.
A Te weboldalad milyen állapotban van?
Tudatosan lett felépítve, naprakész információk vannak rajta, és könnyen megtalálnak az érdeklődők a keresőből? Vagy lehetne még rajta javítani?